Kleinere organisaties stroomlijnen gemakkelijk klantgerichte processen zoals contractbeheer en functioneel beheer. Bij grotere organisaties zetten we Service.Direct in voor de optimalisatie van interne diensten, zoals ICT, HR, facilitair beheer en financiële administratie.
Verbeterde dienstverlening: moeiteloze verbetering van de dienstverlening voor medewerkers en klanten voor een heldere maandelijkse prijs.
Flexibele workflow engine: het hosted platform ondersteunt elk denkbaar proces in een organisatie.
Eenvoudige implementatie: werkt volledig in de cloud zonder grote investeringen in hard- of software.
Overzicht en controle: dankzij naadloze koppelingen met andere systemen worden meldingen en tickets efficiënt gelogd en opgevolgd.
Software as a Service (SaaS): geen grote investeringen en je betaalt alleen voor wat je gebruikt.
Optimale inrichting: onze experts ondersteunen bij elke stap van de implementatie, zodat je het maximale eruit haalt.
Wil je meer weten hoe Service.Direct jouw servicemanagement kan optimaliseren! Ontdek de voordelen van Service.Direct